Klassiskt Exempel på att en tjej ALLTID ältar saker.

******| säger:
njaa tycker ba de konstigt, du la till mig, sen addar du några av mina vänner,sen för att du vill ha en av mina vänner som du lagt till så tar du bort mig från fb och nu har ni två tjaffsat eller nått så du har tagit bort henne o då lägger du till mig igen ? o tydligen så har du också tagit bort mina vänner som du lagt till..


Censurerar denna tjejs namn då den kan leda till obehagliga problem. Dock riktigt underbart att hon lägger märke till exakt allting OCH tänker på det.

HAHAHAHHAHA

/ Cesc

Kommentarer
Postat av: ferida

hahah ja kan själv säga att det är jag som skrivit dedär;) det är inte svårt att lägga märke till att du tagit bort mina vänner på facebook då vi inte har några gemensamma kompisar kvar? eller tror du att jag gått igenom dina vänner o kollat? haha

2010-05-10 @ 21:56:33
URL: http://ferrii.blogg.se/
Postat av: daamn

skulle inte tåla

2010-05-10 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0