Tjejer & Fifa & Iphone

Älskar att alla tjejer ska vara "antingen eller". Det jag menar är att tjejen antingen är för lätt eller för svår. Det är sjukt att tjejer inte kan hitta en balans där emellan. Liksom att hålla det på en bra nivå.. Är det svårt lr?...Tack. Sen vill jag även sticka ut hakan o säga att ni tjejer ältar saker o ting alldeles för länge. Tänk på det. Fifa, spelade fifa idag och hade en bra motståndare dock gick han härifrån utan vinst, Totala siffror i matcher 6-4 till mig. Tack för det återigen. Sen vill jag bara säga. Iphone. Allt du kan tänka dig, så är det Iphone. Just nu inne i Doodle Jump fantastiskt spel samt beroendeframkallande.. Tack Hej. Puss // C.F <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0